User-Rights

If you need support with TeamCal Pro (installation, configuration, usage) post your request here.
Post Reply
stefansvw
Fresh Boarder
Fresh Boarder

User-Rights

Post by stefansvw » 2010-11-03, 13:45

Hallo George,

ich nutze TeamCal Version: 3.3.003 und finde es super.

Ich habe nur eine Frage:

Ich möchte nicht das jeder Benutzer seine Optionen selbst bestimmen kann sondern nur die, welche Ihm vom Admin vorgegeben wurden.

Wie kann ich im Benutzerfeld den Tab Optionen für normale Benutzer deaktivieren bzw. einschränken.

Also der Benutzer soll seine gesamte Gruppe sehen aber und nur seinen eigenen Account editieren. In seinem Benutzer-Profil soll er im Feld Optionen nur z.B. auswählen dürfen ob er über seine Änderungen per e-Mail Benachrichtigung erhalten will aber nicht über Änderungen anderer Gruppenmitglieder.

Währe das irgendwie machbar?

Viele Grüße
Stefan

Online Translating:

Hi George,

I use TeamCal Version: 3.3.003 and it's great.

I have only one question, not every user has their own options but can only identify which were His Admin. How can I set the user field in the Tab options for normal users disable or restrict. So the user to see his group as a whole, however, and only edit his own account. In his user profile field options he will choose only allowed in as if it changes by e-mail alerts will not change but on his other group members. Currencies that somehow possible?

Best Regards
Stefan
Post Reply